14. juli 2012

New in: Urban Decay Primer Potion



Som jeg før har skrevet tager min far nogle gange på forretningsrejse til USA og når han har tid køber han lidt make-up med hjem til min søster og jeg. Denne gang havde jeg bedt ham om at købe denne øjenskygge primer, da jeg synes at min øjenskygge nogle gange bliver tværet lidt ud, når jeg har make-up på i længere tid. Jeg har hørt mange gode ting om lige netop denne primer, så jeg besluttede mig for at prøve den :) Jeg har ikke prøvet den på endnu, men jeg lavede en lille test på min hånd (se billedet ovenover). Jeg lavede to streger med en lys øjenskygge og to med en mørk. De to streger til højre har begge primeren under og jeg synes virkelig man kan se forskel på farven - i hvert fald med den mørke øjenskygge!


Bagefter da prøvede jeg at fjerne øjenskyggerne fra min hånd igen med vand, kunne man også tydeligt se, hvor godt den mørke øjenskygge holder i forhold til den mørke øjenskygge uden primer, som næsten ikke var til at se mere! Det lover godt og jeg glæder mig til at prøve primeren rigtigt :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar