13. juli 2012

Trend: mixing patterns

Mixing patterns!

(klik på billedet for at se hvor tingene er fra)

En trend jeg har set mange steder på det seneste er at blande forskellige mønstre. Det kan godt være en smule svært at sætte to mønstre sammen uden, at det bliver for meget - og især hvis man skal bruge det til hverdag. Ovenover har jeg sat nogle sæt sammen, som måske kan inspirere jer lidt :) Selvom trenden er en af de lidt sværere at bruge, så synes jeg, at det er en sjov idé og det kan blive rigtig fint, hvis man bruger trenden rigtigt - f.eks. toner det hele ned med simpelt tilbehør og rolige farver. Nedenunder er der lidt flere idéer, til hvordan man kan sætte flere forskellige mønstre sammen. Ha' en skøn dag :)
Billeder fra google pictures

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er rigtig svært at mixe de rigtige patterns sammen. Har før prøvet, men taget det af igen fordi jeg synes det ser helt forkert ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan godt være lidt ude af "comfort zone"! :)

      Slet