25. januar 2013

Dagens 24/1-13




Strikket kjole + Blazer - H&M, Sneakers - New Balance

Dette outfit havde jeg på i går, hvor jeg brugte det meste af dagens på gymnasiet. Først til undervisning fra kl. 8 til 16 og så om aftenen til orienteringsaften, hvor jeg skulle snakke lidt om mit første halve år på gymnasiet og svare på spørgsmål fra eventuelle nye elever og deres forældre. Jeg kan slet ikke forstå, at det er et helt år siden, jeg selv gik rundt og grublede over, hvor jeg mon skulle starte efter sommerferien :)
Nå, tilbage til outfittet... Jeg er blevet ret vild med at have blazere uden på lidt tyndere strik-kjoler, da det faktisk er dejlig varmt og samtidig meget behageligt. I kan se et andet indlæg her, hvor mit outfit også består af en strikket kjole, en blazer og sneakers.
Ha' en lækker fredag alle sammen ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar