5. januar 2013

Et glemt outfit





Nederdel - Topshop, Bluse - H&M, Tørklæde - Glitter, Bælte - Pieces, Jakke - Ganni, Taske - Zara, Støvler - Sixtyseven

I dag kiggede jeg tilbage på alle julebillederne, jeg havde taget med mit kamera og jeg opdagede, at jeg havde glemt at vise jer ovenstående billeder. Outfittet havde jeg på helt før jul, men jeg synes egentlig det passer bedre til vejret vi har nu, hvor det ikke er helt så koldt udenfor. Jeg havde min Zara taske med mig, og det er faktisk lidt ærgerligt, at jeg ikke får brugt den mere, men den bliver bare helt enorm tung, når man har bøger i. Tror det er den smalle strop, der gør det, men så er det godt, at jeg kan bruge den, når jeg ikke er i skole :) Håber i har haft en god weekend indtil videre :)


3 kommentarer:

  1. Lækkert, løst outfit! Ville ønske, jeg selv var god til at gå i sådan noget.. Det er jeg bare ikke :) Du har i hvert fald scoret en ny læser.
    Kig endelig forbi hos mig.

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    P.s. kender alt for godt til det med tynde stropper og tunge tasker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Du har en virkelig fin blog - følger nu også dig! :)
      Støvlerne er rimelig gamle, men herunder er der et link til dem i en anden farve :)

      http://www.brandos.dk/sixtyseven/kristy-11592-oleato-camel/a50075

      Slet
  2. P.p.s. er støvlerne gamle, eller tror du stadig, de er til at få fat i? :)

    SvarSlet