28. januar 2013

Products i'm loving at the moment #3



Her er lidt skønhedsfavoritter jeg har gået og elsket de seneste par måneder :) I kan læse lidt mere om hvert produkt nedenfor..

Clinique Moisture Surge Intense - I starten af januar fandt jeg denne lækre creme fra Clinique i Matas på udsalg. Den har lidt gel-agtig konsistens og giver huden rigtig meget fugt. Jeg bruger den inden jeg skal i seng og jeg vågner op med dejlig blød hud :)

Trine's Wardrobe Dry shampoo - Nogle gange når vågner jeg op og simpelthen ikke har tid til at vaske hår eller når mit hår bare er lidt fladt og kedeligt bruger jeg denne tør shampoo fra Trine's Wardrobe. Den dufter dejligt, giver håret volume, og får det til at virke helt friskt.
I kan tage et kig forbi Trines fine blog lige her.

Origins Rejuvenating Hand Treatment - Denne håndcreme fik jeg i julegave og jeg har brugt den næsten hver dag lige siden - helt klart en ny favorit! Udover at cremen fugter og plejer huden, har tuben også en fin størrelse, så man kan have den med i tasken :)

Elizabeth Arden Eight Hour Cream - En klassisk vinterfavorit! Jeg bruger mirakelcremen på mine tørre læber og knoer.

Tangle Teezer - Fra første gang jeg prøvede den populære Tangle Teezer, vidste jeg, at det var en sikker favorit! Den fjerner hurtigt ugler fra håret, uden at man skal hive i håret, og så er den også nem at have med i idrætstasken :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar