10. januar 2013

To gode flydende eyelinere



Øverst: The Body Shop Liquid Eyeliner - Nederst: Maybelline Master Precise Liquid Eyeliner
 
Som i måske har set på instagram (er blevet meget mere aktiv efter jeg har fået en iPhone, så husk at følg mig! :)), postede jeg for nogle dage siden min øjenmakeup, hvor jeg havde en flydende eyeliner på og lidt mascara. Jeg er nemlig begyndt at gå meget med flydende eyeliner og jeg tænkte, at jeg ville dele mine ynglingseyelinere med jer ;) De to jeg elsker lige i øjeblikket er The Body Shop's Liquid Eyeliner og Maybelline's Master Precise Liquid Eyeliner.

Lad os starte med at kigge på den fra The Body Shop. Den står til 90 kr. og kommer i en slags beholder, hvor selve eyelineren er og en lille pensen, som man skruer af og lægger lineren med. Det gode ved denne indpakning er, at eyelineren ikke tørrer så hurtigt ud og at den - især på spidsen - altid er fyldt med produkt, så man kan få en skarp streg. Til gengæld er spidsen ikke helt så præcis, men jeg synes, den virker rigtig godt alligevel :)

Eyelineren fra Maybelline koster 75 kr. (altså en smule billigere) og det er en såkaldt felt tip eyeliner, hvor produktet ligger inde i selve "pennen". Denne eyeliner er super præcis, dog kunne jeg forestille mig, at tippen begynder at blive en smule tør efter noget tid - især hvis man opbevarer den med spidsen opad.

Alt i alt er begge eyelinere super gode og nemme at bruge, og derudover fjernes de nemt med en almindelig make-up fjerner. Jeg vil klart anbefale dem begge, men nu kender i mine tanker, lidt mere ned i detaljer omkring dem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar