15. januar 2013

New in: beauty





I sidste uge kiggede jeg lidt rundt på udsalget i forskellige online butikker og jeg endte med at bestille et par ting fra Feel Unique. Udover at de har en masse lækre ting, har de også fri levering overalt i verden, så det er jo lidt lokkende ;) På billederne ovenfor kan i se de ting, jeg købte.

Jeg er desværre løbet tør for min elskede Caudalie Beauty Elixir, så da den lille flaske var på udsalg til 88 kr., slog jeg til. Derudover købte jeg en dagcreme fra First Aid Beauty, som er meget let, men stadig giver god fugt. Cremen er også god til følsom hud.
Den sidste ting jeg købte er en fin lille, men meget populær børste, kaldet en Tangle Teezer. Den består af en masse bløde plastikbørster, som skiftevis er lange og korte. Den reder nemt ugler ud, uden at trække alt for mange hår ud og uden at det gør ondt. Faktisk får man også helt vildt blødt og pænt hår af den. Et hit indtil videre!
Alt i alt er jeg meget tilfreds med både produkterne og Feel Unique's service :)


2 kommentarer:

  1. Hvordan er den tangle teezer? :) Har selv overvejet en, da der er så meget hype omkring den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er rigtig glad for den! Synes klart du skal tjekke den ud ;)

      Slet