8. februar 2013

20 random facts about me

Mig og min søster for et par år siden :)

Jeg har set rigtig mange bloggere lavet dette indlæg, hvor man simpelthen bare deler 20 (eller flere) tilfældige facts om sig selv. Herunder kan i derfor læse 20 facts om mig, som i måske ikke vidste :)

1. Jeg har en lillesøster, der hedder Sofie. Faktisk er vi pseudotvillinger, hvilket vil sige, at der er lidt under 18 måneder mellem os.
´
2. Jeg har fødselsdag på mandag (11. februar) og jeg bliver 17 år.

3. I øjeblikket går jeg i 1.g på gymnasiet og min linje hedder matematik A, fysik B og design C.

4. Min familie og jeg har en 6 år gammel cairn terrier, der hedder Dandy.

5. Jeg har altid været meget interesseret i tøj og begyndte allerede selv at tage tøj på, da jeg var lidt over 1 år.

6. I mange år har jeg haft tre rigtig tætte veninder og det er først efter jeg er startet på gymnasiet, at jeg er begyndt at være sammen med mange andre piger.

7. Da jeg var mindre var jeg højere end alle drengene og også de fleste af pigerne fra min klasse, men nu er jeg vist en meget normal højde - ca. 174 cm tror jeg :)

8. Jeg har næsten altid bidt negle og er faktisk først stoppet for et par år siden.

9. Selvom jeg, det meste af mit liv, har haft rigtig grimme negle, har jeg altid elsket neglelak. Lige i øjeblikket har næsten 100 af slagsen.

10. Jeg er ikke særlig kræsen, men til gengæld er der nogle ret "almindelige" ting, jeg ikke kan lide som risengrød, kanel, laks og ketchup.

11. Jeg er et vanemenneske og dermed er jeg ikke så god til forandringer.

12. Jeg fryser rigtig tit, men hvis jeg skulle bestemme ville jeg helst have det lidt for koldt end lidt for varmt.

13. Jeg har to skønhedsmærker på præcis det samme sted af mine håndled.

14. Jeg har altid elsket at danse. Da jeg var mindre dansede jeg disko og hip hop og nu danser jeg zumba.

15. Jeg er et ordensmenneske og elsker at have organiseret og styr på mine ting (kan næsten ikke leve uden min dymo - totalt nørdet, haha)

16. Min musiksmag er meget forskellig, men normalt hører jeg rock/pop og kan godt lide kunstenere som Sia, Fallulah, Kiss Kiss Kiss, Coldplay, Florence + The Machine osv.

17. Jeg har ret dårlig tålmodighed og kan godt blive lidt gnaven, hvis folk er virkelig lang tid om noget.

18. I løbet af de sidste par år er jeg blevet totalt afhængig af at se Youtube videoer om mode og skønhed. Blandt andet bruger jeg videoerne til at undersøge produkter, jeg overvejer at købe. På den måde er der mindre chance for, at jeg bruger penge på nogle produkter, der ikke er så gode :)

19. På gymnasiet er den en fantastisk kantine, men den ting jeg køber oftest er te! Det er bare så hyggeligt og varmer dejligt, når man skal sidde i et koldt klasselokale hele dagen.

20. Jeg er klart et B-menneske. Jeg elsker at være oppe om aftenen og har altid rigtig svært ved at stå op om morgenen.


1 kommentar:

  1. elsker sådan nogle indlæg! :D
    Hvis det kan friste, så har jeg en giveaway kørende i samarbejde med Miinto: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/m-i-i-n-t-o-g-i-v-e-a-w-a-y.html :-)

    Knus fra Amy <3

    SvarSlet