18. februar 2013

New in: Malmö køb

Som jeg skrev i mit forrige indlæg var jeg i Malmö og shoppe i sidste uge og herunder kan i se de ting jeg kom hjem med :)
 

I Zara faldt jeg over disse lækre basis toppe, og da de var sat ned til 30 svenske kroner (!!), købte jeg en grå, en sort (som var i vaskemaskinen, da jeg tog dette billede - typisk!) og to hvide i to forskellige størrelser.
Nu er de dog blevet vasket (fuldstændig som der stod på det lille mærke!) og de er krympet ret meget, desværre. Det er ret irriterende, men jeg kan sagtens bruge dem alligevel, da de til at starte med var lidt oversize (billedet er efter de er blevet vasket).


En ting jeg købte, som jeg dog var meget tilfreds med, var denne dry shampoo fra Batiste. Jeg har hørt mange gode ting om den, men jeg troede egentlig kun man kunne købe den i USA og måske England, så da jeg så den i den svenske kosmetikkæde Kicks, blev jeg nødt til at prøve den! Jeg har kun brugt den en gang, men jeg er allerede virkelig imponeret over, hvor god den er!


Jeg har længe godt kunne tænke mig at prøve en ansigtsbørste og denne fandt jeg til billige penge i storcenteret Ählens i Malmö, hvilket minder lidt om Magasin. Jeg bruger den sammen med en skummende ansigtsrens, og den renser huden i dybden og eksfolierer de døde hudceller væk, så man får en dejlig ren og blød hud! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar