10. februar 2013

Essie's Fiji



1 lag:

2 lag:


Denne neglelak fra Essie i farven "Fiji" er uden tvivl en neglelak som skiller vandene. Der er helt sikkert en masse, der ikke er så vild med den, men også mange som virkelig er! Nogle piger rundt omkring på nettet siger, at den er ujævn at påføre og lægger sig i striber. Dette har jeg slet ikke haft problemer med, og når man tænker på, at det er en meget lys neglelak, så dækker den faktisk rigtig godt - se bare billederne herover efter det 1. og 2. lag, hvor man næsten ikke kan se forskel på dækkeevnen.
Jeg tror egentlig bare, at farven i selv selv er lidt usædvanlig og derfor har jeg bl.a. selv været lidt i tvivl om jeg kan bære den. Jeg vil beskrive farven, som en meget lys rosa-hvid. Umiddelbart en farve som gør hænderne lidt blege, men også en farve, som er meget elegant, feminin og enkel. Efter lige at have vænnet mig til den tror jeg faktisk, at jeg får brugt den rigtig meget til sommer, når jeg vil have flotte og enkle negle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar