17. februar 2013

Malmö outfit



Jeans - Dr. Demin, Sweater + Tørklæde + Læderjakke - H&M, Jakke - Ganni, Støvler - Vagabond
 
Her får i et outfit fra i onsdags hvor jeg var i Malmö og shoppe med min mor. Det var virkelig hyggeligt - vi så meget af byen, fik kigget i de butikker vi ville kigge i og fik en rigtig lækker frokost :) Jeg fik da også købt et par ting, og dem får i at se i morgen :)
Jeg har virkelig haft en skøn ferie, så jeg gider ikke rigtig i skole igen i morgen. Dog har vi en lidt anderledes uge, der hedder AT-uge (=almen studieforberedelse). Her skal vi arbejde i grupper med et bestemt emne fra to forskellige fags synsvinkler, og vi skal så arbejde med fagene dansk og billedkunst i næste uge, hvilket jeg egentlig tror bliver meget sjovt :)
Jeg håber i alle har nydt ferien!
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar