11. juli 2013

1 læderjakke - 2 looks



Jakke - H&M, Lang top + Tørklæde - Pieces, Trøje - Saint Tropez, Net - Søstrene Grene, Sko - Converse



Jakke - H&M, Nederdel + Bluse- Monki, Halskæde - Pilgrim

Disse to outfits er begge nogle, jeg har haft på for nyligt, og jeg havde min højtelskede H&M "læder"-jakke på til hvert outfit. Jeg synes, at de to outfits viser, hvor nemt man kan bruge en læderjakke i mange forskellige situationer! Det første sæt havde jeg på en helt almindelig hverdag, hvor jeg lige var inde til byen og ordne nogle ting - afslappet og behageligt og med et råt twist fra læderjakken! Det andet outfit havde jeg på til en fødselsdag, hvor læderjakken brød den feminine stil og gjorde hele sættet mere smart :)
Min læderjakke er efterhånden begyndt at blive lidt slidt, så jeg tror snart jeg vil gå på udkig efter en ny.. Det er i hvert fald et af de items, jeg har brugt og vil bruge allermest i min garderobe! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar