26. juli 2013

Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paints

Min far var for nyligt i England pga. noget arbejde, og jeg så mit snit til at prøve de fine neglelakker fra Barry M med "gel-effekt". Jeg har hørt en maaasse youtubere snakke om disse neglelakker, og da de kun koster omkring 35 kr. stykket, hoppede jeg hurtigt med på vognen ;) Jeg valgte de tre forskellige farver, som i kan se på billedet nedenunder; Lychee, Papaya og Blueberry. 




Jeg har kun prøvet to af farverne, men jeg synes virkelig, at de giver en flot gel-effekt til neglene, og så er holdbarheden fantastisk. Jeg havde Papaya på i omkring 5-6 dage uden den begyndte at chippe! Selvom neglelakkens konsistens er lidt tykkere end normalt, synes jeg, at man bliver nød til at lægge minimum to lag. Jeg synes faktisk også, den er lidt svær at lægge grundet den tykke konsistens, men når først den er lagt, er neglelakkerne en ren fornøjelse at have på neglene :)

Farverne er flotte og intense, og jeg glæder mig til at se, hvordan Lychee kommer til at se ud på mine negle, da den er lidt anderledes fra hvad jeg har i forvejen. Dog kan jeg sige at både Papaya og Blueberry er meget flatterende og vil passe til mange forskellige hudtoner!

I kan købe lakkerne online hos bl.a. Asos til kun 37 kr.! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar