3. august 2013

Genbrugsfund



Jeg har i den sidste uge været ude og rejse igen, denne gang med min søster, mor og far. Vi har været i Sverige, hvor vi både har været på campingplads med nogle venner, i Stockholm, og på Bed&Breakfast midt i Sveriges fantastiske natur :) En af de dage vi tilbragte i Stockholm, fandt vi en virkelig fin genbrugsbutik, hvor jeg fandt en denim nederdel og en bikinitop, som i kan se på billederne herover. Nederdelen kostede kun 30 svenske kroner og passer helt perfekt. Jeg tror, den bliver god til både sommer og vinter med henholdsvis bare ben og tykke strømper, og så er den bare rigtig fin med et sjovt bælte i taljen. Bikinitoppen fik jeg for bare en (svensk) ti'er! Den er fra Versace for H&M og har det fineste print med forskellige bær og sommerfugle :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar