22. august 2013

Barry M Gelly Hi-Shine Nail Paint i Lychee



For omkring en måned siden (i dette indlæg) viste jeg tre nye neglelakker, jeg havde købt - nemlig Berry M Hi-Shine neglelakkerne i farverne Papaya, Blueberry og Lychee. Først nu har jeg fået prøvet den sidste farve (Lychee), så jeg tænkte, at jeg lige ville vise jer den :) Konsistensen er ikke helt så tyk som de andre to, jeg har prøvet, hvilket er lidt mærkeligt, men der kan jo godt være små forskelle fra farve til farve.. Den er dermed også en smule nemmere at lægge. Neglelakkerne holder dog alle super godt på neglene og har en flot finish!

Mht. farven er den lidt anderledes - en meget lys latte-farve med varme undertoner, ville jeg sige ;) Jeg er faktisk overrasket over hvor fin og naturlig, den ser ud på neglene! Alt i alt en farve som kan bruges til mange forskellige ting med en lækker konsistens og god holdbarhed :)

Se mere på lakkerne lige her!


1 kommentar:

  1. Sikke en fin farve! Din blog er også super fin, ville høre om du ville følges?

    Hilsen Ida
    http://nuancerafsort.blogspot.dk

    SvarSlet