8. august 2013

My Summer/Beach Must Haves

My Summer/Beach Must Haves

My Summer/Beach Must Haves by mindpeek featuring havaianas
(klik på billedet for at se hvor tingene er fra)

Når det er rigtig varmt udenfor, og man næsten ikke kan andet end at ligge i haven eller på stranden, er der et par ting, som jeg slet ikke kan leve uden! Jeg beskytter altid min hud, læber og hår, når jeg er i solen, og jeg er især vild med Riemanns P20 solbeskyttelse og TRESemmés Hair Defence Styling Spray! Derudover prøver jeg at få drukket så meget vand som muligt, og derfor har jeg næsten altid min Bobble drikkedunk med mig.. Hvis det bliver lidt for varmt elsker jeg at bruge min Avène Thermal Spring Water Spray, for at køle huden af! Selvfølgelig skal man også have lidt underholdning med til strandturen, og denne sommer har jeg nydt at læse Dan Browns "The Da Vinci Code" :)

Hvilke ting kan I ikke leve uden om sommeren?


2 kommentarer:

  1. åh, nogle lækre ting! elsker essie neglelakker, de er så gode!

    knus signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, Essie neglelakker er også mine ynglings ;)

      Slet