30. august 2013

Benefit They're Real! Mascara



På det seneste har jeg brugt denne mascara stort set hver dag. Jeg fik en dobbeltpakke med en lille prøve og en full-size version, så på billedet herover er det kun den lille udgave. Mascaraen har en fleksibel plastikbørste, som også har små børster helt ude på spidsen, så det er nemt at komme ind i øjenkrogene og ud i siderne. Herunder kan i se et før og efter billede med mascaraen...

Uden mascara 

Med mascara

Som i kan se, giver mascaraen virkelig meget længde og flotte buede vipper, som holder fint hele dagen. Jeg kunne godt ønske mig en smule mere volumen, men det er et problem, jeg altid har med mascaraer! Den skulle vist være Englands bedst sælgende mascara, og kan jeg sagtens se hvorfor! Den koster alt fra 100-200 kr. alt efter hvor man køber den (forhandles bl.a. hos Sephora, Amazon, LookFantastic), og jeg synes klart, at den er værd at prøve!

Har i prøvet They're Real!? Og hvad synes i om den? :)


2 kommentarer:

  1. Jeg har prøvet den, og den er god. Jeg er bare mere vild med deres BADgal mascara, som giver mere volume. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, deres BADgal mascara er også god, men også mere naturlig synes jeg, så den er for mig perfekt til hverdag :)

      Slet