25. juli 2013

Idéer til sunde snacks



Nu da jeg har sommerferie, synes jeg, at man nemt kommer til at gå og spise hele dagen og igen og igen tjekke om der på magisk vis skulle været kommet noget nyt og spændende i køleskabet. Derfor er jeg meget opmærksom på ikke at spise alt for meget mellem måltiderne, og jeg har fundet et par gode snack-alternativer, så man holder de usunde ting på afstand :) Jeg plejer at tage en lille skål med lidt forskellige nødder, tørret frugt osv. til eftermiddag, da det er på denne tid af dagen, jeg nemt kommer til at spise usunde ting.

På det seneste har jeg især været vild med mandler, morbær, gojibær, rosiner, tranebær, bananer og frosne vindruer. Nogle gange har jeg spist det sammen med lidt skyr, da det indeholder rigtig meget protein. De frosne vindruer giver en dejlig sød smag, og det virker, som om man spiser mere end man egentlig gør, når de er frosne. Derudover elsker jeg friske gulerødder og i sommermånederne nyder jeg vandmeloner, jordbær, kirsebær, ribs osv. :)

Hvis i vil have mere inspiration og se hvad jeg spiser dagligt så kig forbi min Instagram profil (@mindpeek), hvor jeg tit poster billeder af min mad :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar