14. juli 2013

The Body Shop Body Butters




The Body Shop har, som de fleste ved, et kæmpe udvalg af deres Body Butters, som er en luksuriøs fugtgivende creme til kroppen. De har mange forskellige lækre dufte, og jeg har gennem tiden fået samlet hele syv forskellige sammen; Rasberry, Moringa, Coconut Shimmer, Mango, Strawberry, Love Etc... og Blueberry. Jeg har klart mine favoritter, og det er ikke alle dufte, jeg er lige vild med.. Dem med mango og blåbær er mine ynglings, men til gengæld er jeg ikke så vild med den, som dufter af kokosnød (måske fordi den har glimmer i??!!). Det er helt klart en smagssag, så hvis i tænker på at købe en, vil jeg anbefale jer at gå ind i en butik og dufte til dem alle sammen :) Forresten har jeg kun Body Butters med den gamle indpakning, da den blev lavet om for nyligt - ikke at det betyder noget for indholdet ;)

Konsistensen af de forskellige Body Butters varierer lidt, synes jeg. F.eks. er dem med nødder (kokosnød, paranød osv.) lidt tykkere i konsistensen end dem med frugter/bær - derfor ville dem med nødder være gode til meget tør hud!
De ligger til omkring 160 kr. stykket, men er tit på tilbud, så hold øjnene åbne, hvis disse lyder som noget for jer! :)


1 kommentar:

  1. Halløjsa!
    Jeg vil bare lige informere om, at jeg har oprettet en ny blog og ny flytter derover, og jeg håber, du flytter med mig, selvom der kommer til at ske et par nye ting og sager!
    En ting er sikker; selv om du måske ikke flytter med mig, så er jeg stadig her til at læse din blog ☺

    Før: http://nanamariaoo.blogspot.dk/
    Nu: http://namaostjerne.blogspot.dk/

    SvarSlet