14. august 2011

I like

Oh Land er nok det musik jeg hører mest i øjeblikket. Det er bare god musik.

Så ofte jeg kan komme til det, køber jeg modemagasiner som f.eks. Elle og Costume. Det er så hyggeligt, at læse i dem om søndagen, når lektierne er klaret og jeg bare skal slappe af.


Jeg er rigtig glad for mine (smykke)opbevaringsæsker fra Lisbeth Dahl. De pynter så fint med de mange forskellige størrelser.

Jeg samler nærmest på læbepomader og nogle af mine ynglings er disse fra eos. De fås i mange forskellige  farver og dufte.

Når det er sommer går jeg tit i ballerinaer og da mine gamle fra H&M var fuldstændigt smadret blev jeg nød til at købe nogle nye. De er fra et mærke der hedder Fantasy (jeg har ikke hørt om det før) og de er købt i Falkenberg på Købmagergade.

God søndag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar