27. august 2011

Ikea



Top - Part Two, Shorts - H&M, Armbånd - fået af min farmor

Jep, som i nok kan gætte har min familie og jeg været i Ikea i dag. Vi skulle købe lidt forskellige ting til huset og det endte også med, at jeg fik mig et par ting til mit værelse:


Jeg fik købt ham her (Sigurd) som skal stå ved mit skrivebord. Jeg var lidt træt af min gamle kontorstol, så da jeg så ham blev jeg helt glad :) Han er rigtig pæn og dejlig at sidde på :) 

Dette tæppe (Hampen) røg også med hjem. Det er 80x80 cm. stort, så det passer rigtig godt til mit lille værelse. Og så er det dejlig blødt :)



På vej hjem skulle vi lige købe ind og der så jeg denne her dåse. Den er så fin med de gammeldags billeder, så den skal helt klart også pynte på mit værelse. Den kostede kun 25 kr. i Super Best og var også i rød, gul og lyseblå.


Da vi kom hjem spiste jeg denne her kylling-pesto-salat-tomat-mozzarella-oliven-sandwich til frokost. Mums :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar