31. august 2011

Ynglingsmake-up

Jeg har længe tænkt på at jeg ville vise noget af mit make-up. Jeg har rigtig meget make-up, men det er langt fra det hele jeg bruger. Egentligt lidt synd, når det bare ligger dér inde i skabet. Jeg burde eksperimentere lidt mere.. Når men nu vil jeg vise lidt god "basis" make-up, som jeg bruger til hverdag.











1. Day 2 Night Mascara fra Rimmel, 2. Double Wear Mascara fra Estée Lauder (01 Black), 3. Let's twist eye liner fra Gosh (Carbon Black), 4. Liner definer liquid eyeliner fra Maybelline (Black), 5. Bronzing powder fra Nilens Jord (Nr. 551)

Undskylder for de mange billeder, can't help it :) Som i kan se, er det nogle meget forskellige mærker, jeg har samlet. Det er simpelthen bare produkter jeg synes virker, og det er jo det vigtigste. Jeg bruger også lidt concealer, men har ikke fundet den helt rigtige endnu, så den ville jeg ikke vise. Leder stadig..
Nu skal jeg slappe af og se noget fjernsyn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar