29. august 2011

Mandagsstatus

Omg, jeg er så smadret! Var først hjemme klokken fire i dag og det var altså efter 2 matematiktimer og 2 fysik/kemitimer sidst på dagen. Selvom det kun er mandag, føler jeg, at jeg ikke laver andet end at være i skole og lave lektier... Har godt nok formået at træne to gange i dag, så mine muskler er helt gummi-agtige. Glæder mig ikke til i morgen! Nåh, men nåede altså lige (mirakuløst nok) at få taget nogle billeder i morges, så dem får i lige.


Jeans - Only, Top - Part Two, Skjorte og bælte - H&M

Forresten, så er tasken på vej.. Jeg kunne ikke dy mig :) Brugte rabatkoden 9382, som giver -25 % på en valgfri vare (skulle vist gælde til og med 4. sep.) så jeg fik faktisk fragten gratis. Nok dagens højdepunkt!
Lad os håbe dagen i morgen bliver mindre trættende. Nu vil jeg lægge mig ned, inden jeg dratter om. Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar