17. maj 2013

Asos.com!

Faves on asos.com

Faves on asos.com by mindpeek featuring a vneck sweater
(klik på billedet for at komme til links til tingene)

Jeg er ret en dårlig blogger lige i øjeblikket, og jeg tror simpelthen, det er fordi, jeg ikke er særlig inspireret... Jeg vil utrolig gerne blogge, men jeg er bare løbet lidt tør for idéer :( Jeg håber i vil bære over med mig og de lidt for få indlæg, jeg poster i øjeblikket... 
Nå, men nu til dette indlæg! Jeg sad og kiggede lidt rundt på forskellige webshops (som man jo kan komme til ;)), og lagde mærke til at asos.com faktisk har rigtig mange lækre mærker. Mange af de mærker, de fører, er svære at få fat på eller kan slet ikke købes i Danmark, så derfor tænkte jeg, at jeg lige ville dele nogle af de lidt "specielle" mærker, som asos.com forhandler. Især vil jeg rigtig gerne selv prøve noget mere fra Nars og Barry M's neglelakker, som jeg har hørt mange gode ting om :)
Jeg håber i har fået lidt inspiration til at prøve nogle nye mærker, som man ikke nødvendigvis lige støder ind i, i Danmark :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar