30. maj 2013

Mine favorit neglelakker - forår og sommer

Som i ved, er jeg ret vild med neglelak, og i dette indlæg vil jeg vise jer alle mine favoritter i øjeblikket, især for forår og sommer!
 
Splash of Grenadine - Fiji - Mojito Madness - Fear or Desire
Alle fra Essie
 
I det sidste stykke tid har jeg været rigtig glad for mine Essie neglelakker og nærmest ikke gået med andet. Som i kan se på billedet herover, er jeg ret vild med lidt stærkere farver, hvilket jeg også synes passer fint til disse årstider :) Jeg har dog også valgt Fiji, som er en mere neutral og lys farve, som jeg vil bruge sammen med mere farverigt tøj!


China Glaze Kinetic Candy - Butter London Disco Biscuit - Sally Hansen Pacific Blue

Jeg har bl.a. også nydt at bruge disse tre neglelakker, som består en meget fin blålig mintfarvet fra China Glaze, en smuk pink med blåt glimmer fra Butter London og en pangfarvet koboltblå fra Sally Hansen. Sidstnævnte er lidt mørkere i virkeligheden og har en mere lilla undertone end på billedet..
 
Lad mig endelig høre jeres neglelak favoritter til forår og sommer! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar