19. maj 2013

Simple jewellery

Simple Jewellery

Simple Jewellery by mindpeek featuring steel jewelry
(klik på billedet for at se hvor smykkerne er fra)


Her får i endnu en collage - denne gang med fine, enkle smykker, som jeg elsker til både hverdag og fest :) Jeg går egentlig ikke vildt meget med smykker, men når jeg gør, er det meget simpelt, som f.eks. små studs i ørerne eller et par enkle sølvringe :) Det eneste sted, jeg nogle gange "går lidt amok", er med mine halskæder... Hvis jeg en dag er rigtig uinspireret, elsker jeg at tage en større og kraftigere statementhalskæde på til et lidt kedeligt outfit :)
Her til aften skal jeg faktisk til en 18-års fødselsdag, så det er jo en perfekt lejlighed til at finde mine smukke, simple smykker frem ;)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar