27. maj 2013

My workout gear

My workout gear

My workout gear by mindpeek featuring a mango shirt
(klik på billedet for at se hvor tingene er fra)

Dette indlæg omhandler et smule anderledes emne end hvad jeg plejer at skrive om, nemlig træning. Jeg har i de sidste 3 år gået i fitness center og generelt gået lidt mere op i at træne end tidligere - og faktisk nyder jeg det rigtig meget! Jeg går til zumba ca. 2-3 gange om ugen og, derudover styrketræner jeg, løber engang imellem og har selvfølgelig idræt i skolen. Især zumba har fået mig til at elske at træne, da jeg bliver rigtig glad af at danse til god musik, så jeg lægger faktisk ikke engang mærke til at jeg træner :) Det vil jeg i hvert fald klart anbefale til nogen, som har lidt svært ved at komme i gang med træningen!
 
Egentlig var meningen med dette indlæg at vise jer mit træningsudstyr, hvilket jeg har lavet en collage af herover. Jeg elsker at træne i behageligt og let tøj, og derudover er jeg rigtig glad for mine træningssko og drikkedunk. Til zumba bruger jeg mine Reebok Dance Urlead Mid sko (kom til link ved at klikke på billedet), som er de bedste dansesko, jeg har prøvet indtil videre! Derudover har jeg almindelige løbesko til at løbe og gå i.
De sidste mange år har jeg (og resten af familie) brugt Bobble drikkedunkene, som har et kulfilter i flasken, som fjerner klor og organiske stoffer fra vandet. En anden fordel er bl.a. at flaskerne er lavet af genbrugsmaterialer!
 
Jeg håber i fik et par tips til jeres træning.. Skriv endelig en kommentar, hvis i har spørgsmål :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar